Thursday, January 1, 2009

折翼 的天使

真是可笑。私闯禁地。

2009年第一天。生日快乐。
喂,说故事的精灵,我来啦。除了感慨,寂寞,伤痛,刀口, 我什么都没有,遍体鳞伤。
你能否告诉我,要如何治好这些症状?空虚~

你还在那里睡啊?那好吧,今天我们就换换角色,我说故事,你听。

这个世界,是什么颜色,每个人都看不太清楚。那一天,我飞了,以为那美好的世界将给我带来欢乐。哈哈!人间有温情嘛~谁会否认。那么嘛……

从来没有人相信过我。也没有人发现我的存在,更没有人发现我的消失。 我是一个不多不少摆设品。凡是问题来了,哈哈,一千只手指和两千双眼睛将指向我,嘿,不是不能认,而是不得不认!没关系,如果这样能够平息一切,没关系!

我和孤单交了朋友。它在我失去一切的时候找上门来。哈,它可是我的好朋友呢。它想把它的另一个好友--忧郁也介绍给我,可是它没空所以没来。后来,压力也来帮我按摩,极为舒服。更多更多的恐惧上前来,我是肉包!

原来我一无是处。让我受伤的不是天灾, 而是一群完美,完全没有错误的圣贤人。继续睡吧,晚安,说故事的精灵。没有了翅膀,我等下搭夜巴士去流荡。

2 comments:

Fang Chee said...
This comment has been removed by the author.
Fang Chee said...

1. U r a superb writer. Maybe u shld consider getting ur scripts posted in the newspaper, or compile into a book.

2. There'll always be ppl who care bout u, who notice u. Just that some prefer to do it quietly by supporting u, rather than blurt it out at ur face. Maybe u shld try to open up more too, to ur family, ur best fren. It may be hard, depending on ur family upbrining, history, how much u trust them. But always give it a try.

Things might not be as bad as u imagine it to be.